-->

måndag 17 oktober 2011

Gomorron gomorron!

I förrgår gjorde jag det...bröt min tysta överenskommelse med mig själv om att inte blogga när jag är ledsen/på dåligt humör. Men jag lever ännu. Det är ju ändå trots allt en del av livet, alla känslor man kan ha. Och jag är ju en känslomänniska till tusen. På gott och ont.
Idag är dock en mycket bättre dag, ser fram emot jobb och efter det måste jag ge mig på jakt efter en varmare jacka. Sånt är kul!
Igår hade vi teaterövningar igen, och det går bra framåt! Och visst blir man glad av sånt här:

...söta teaterkompisar :)


...Fina gester i form av flaska som vi fick av teaterföreningen
Flaskan kan jag ha massa användning för även efter denna produktion, när jag ska skaffa mig mer normala intressen som skogsvandring och stavgång ;).
Nu ska jag sminka mig och annat fåfängt, pussa sambon hej då, och återvända till jobbet, där denna underbara varelse äntligen återvänt från pluggeriet:
...Sagotanten Reggan


2 kommentarer:

  1. Hedee flaskå kan du ju å använd tå du läser manus, så int du törstar ut =P

    SvaraRadera
  2. å Anki leser ju föståss. Att va leissn, arg, såra å besviken hör ju ti liivi, no får man skriv om hä å.

    SvaraRadera