-->

söndag 23 oktober 2011

Överväger karriärbyte

Efter att ha provat denna snygga skapelse överväger jag hårt att byta karriär till professionell backhoppare. Synd att jag aldrig varit speciellt förtjust i att stå på skidor...
Teater har stått på agendan hela helgen lång. Och jag är trött. Mycket trött. Men jag är ändå tacksam över allt man får uppleva...

...Vår fina gemenskap i gänget

...Att sjunga med orkesterkomp är något av det trevligaste jag vet
...Många skratt
...Besök av lillasyster
Eftersom jag inte hinner vara speciellt social nu, blev jag extra glad när Heidi kom och såg på repetitionerna. Hon är förövrigt en av mina bloggläsare, och hon tyckte jag har en något svårläslig font. Och jo, det är möjligt, men stå ut ett tag, jag byter så småningom. Men jag tycker den är så fin, så den får vara med ett litet tag till. Förresten har jag haft över 1000 sidvisningar denna vecka. Det tycker jag är skojigt. Så jag ska nog fortsätta blogga. Bloggandet är också rätt bra för själen har jag märkt. Att konkret se att man faktiskt gör nånting roligt och bra nästan varje dag.Nu blir det gonatt, alla timmar sömn är nödvändiga nu. 
Natti natt! 


2 kommentarer:

  1. Trevligt att läsa ditt inlägg som vanligt. Du får vardagliga saker att låta lite spännande. Jag tycker också att fonten är fin.

    SvaraRadera