-->

tisdag 18 oktober 2011

Listen very carefully, I will say this only once!

Jag köpte en ny höstjacka åt mig idag. Jag tyckte den var så fin så. Tillsammans med baskern på huvet kände jag mig så söt och kavat. Såhär ser den ut (checka också in de fina sockorna jag köpt av en duktig stickande dagmamma här i byn):

Känslan höll i sig ända tills jag frågade Ralf vad han tyckte om min nya outfit. Han tyckte jag påminde om denna typ:

Michelle Dubois

Jag är smickrad. Jag har alltid velat likna nån ur franska motståndsrörelsen. Men å andra sidan...jag är nog inte den enda konstiga i vår familj. Se nedan så förstår ni vad jag menar:

...Tillbedjan till vedguden?
:)
Vi har ganska roligt åt varann ibland. Nu ska jag bara slappa framför brasa & Tv resten av kvällen, för detta är min enda lediga kväll, så varje minut bör tas tillvara. Förresten har jag blivit mer eller mindre blogg-beroende. Det är nog inte så bra, men det är roligt!

God kväll!


Ps. Vilka är ni som läser? Enligt besöksstatistiken är ni ju ändå endel.

3 kommentarer:

  1. Åsa T läser och myser!

    SvaraRadera
  2. Jag läser! Och jag tycker du har en jätte intressant blogg!

    SvaraRadera
  3. Naapuri jer på klubbin läser...he er så kul att föli mee bloggen din! :)

    SvaraRadera