-->

torsdag 27 oktober 2011

Samvete & Läsning

Snart är den över. Den kritiska veckan, som jag brukar kalla den vecka, som vi repeterar, repeterar och repeterar; samtidigt som det är vår barnvecka. Rent mentalt är det en pärs. Jag har slagits med det dåliga samvetet varje dag. Stackars flicka som måste ha en sån konstig mamma som inte nöjer sig med knyppling och broderi som intressen. Samtidigt som jag intalar mig själv, att detta är ett projekt. Ett projekt som ger. Och projekt är till för att slutföras...Med ett bra resultat. Och det kommer det att bli!  Nästa vecka är det föreställningsdags!
Ni kommer väl och tittar? 
"UPP TILL CAMPING"
Premiär: 4.11, Kronoby Samlingshus



Igår var jag bara tvungen att fota min fina, duktiga dotter, som återigen hängt med mamma på övningarna. Hon börjar nog kunna replikerna bättre än jag :)



Och nej, jag är ingen fotograf, men en blogg utan bilder är ingen rolig blogg, så... Avslutningsvis en bild som får symbolisera hur mycket jag längtar till att orka och hinna läsa om kvällarna. Lättsam, härlig chiclit...Denise Rudberg, Emma Hamberg...Jag ska frossa i böcker.  Men allt har sin tid. Och det är väl fortfarande bra att längta. Speciellt efter sånt som kan hända.

2 kommentarer:

  1. Klart att jag kommer o tittar. Lycka till med allt!
    Michaela

    SvaraRadera
  2. fina fina W, å vilka bra foton åv ä

    SvaraRadera