-->

onsdag 7 december 2011

Myseftermiddag

Idag fick jag, Wilma och Heidi njuta av lite vardagslyx hos min gammelmoster Anna. Wilma fick plocka fram Annas hundrafemtielva tomtar i den gamla öppna spisen, och jag och Heidi fick njuta av Annas goda mat. Vid Ana-Mommos råder alltid ett underbart lugn, och det finns få ställen i världen som jag älskar så mycket som det huset. Jag och Heidi var rådande överens om, att vi nångång ska bo i ett liknande hus.

Jag fick rota lite bland Annas dukar, och kom hem med några virkade dukar. Jag som alltid tidigare sagt, att virkade dukar inte kommer innanför min tröskel, har nu ändrat uppfattning, och tycker nu de är jättevackra.
En skön dag, och Anna...vi kommer snart igen! Och jag hör av mig innan, så du får laga naa ti ita, som du sa ;). Några bilder från dagen:
...Wilma framför Annas öppna spis
...Heidi dricker kaffe

....Wilma plockar fram tomtar

...Jag vid favoritplatsen bredvid "vedahällon"

...Fin bonad med texten "Ett vänligt ord värd mer än guld"

1 kommentar:

  1. ja e å roko på ti kommenter men nu tänkt ja, JA MÅST! va fini hår du har! å va fin adee bildn på heidi e. fortsätt blogga! <3

    SvaraRadera