-->

tisdag 15 november 2011

En dag i Vasa

Idag gjorde jag och Ralf en dagsutflykt till Vasa. Härligt att komma bort från Krombi en stund. Få se nåt annat. Vi hälsade på några viktiga människor i våra liv: Ralfs pappa och sambo, och min syster Heidi. Vi stannade vid A-boden i Vasa, för att köpa försenad farsdagspresent åt svärfar, och inflyttningspresent åt syster. Vi fnissade lite när vi hittade dessa flaskor (...insidegrej som bara några få känner till)

...Plan B ;)



När vi hämtat Heidi från skolan gick vi för att äta kinesiskt. Restaurang "Spices" rekommenderas varmt!
...Jag åt supergoda stekta nudlar med nötkött



...Ralf åt kyckling med ingefära



...Heidi åt kyckling-Cashew


Sen gick vi på en liten shopping-tur. Hittade några fina saker. Kanske ska jag göra som sig en riktig bloggerska bör, och visa dagens outfit imorgon ;).

En rolig dag, och min syster bor jättemysigt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar